Vegānisms kā dzīvesveids ļoti daudz cilvēkiem pasaulē

Vegānisms

Katru gadu arvien vairāk cilvēku pieņem lēmumu kļūt par vegāniem, turklāt pamatota iemesla dēļ. Ir tik daudz pārsteidzošu veidu, kā vegānisms var uzlabot mūsu dzīvi – fantastiski ieguvumi veselībai, mazāks stress mūsu videi, efektīvāki mūsu resursu izmantošanas veidi un vēl daudz vairāk.

Vegānisms kā dzīvesveids

Ir tik daudz unikālu iemeslu, kādēļ kāds varētu izvēlēties vegānu dzīvesveidu. Domājot par pāreju uz vegānismu, ir svarīgi apdomāt savus iemeslus, kāpēc šis dzīvesveids jūs uzrunā. Lielas dzīvesveida izmaiņas ir vieglāk noturēt, ja no visas sirds ticat savam lēmumam. Padomājiet par standartiem, par kuriem jūs sevi uzņematies atbildību, un to, kas jūs vada, kad izlemjat, kas ir pareizi un kas nepareizi.

Patērētāju kultūrā, kurā mēs šodien dzīvojam, mēs parādām atbalstu ar naudu. Katrs mūsu veiktais pirkums ir kā atbalsta balsojums. Pērkot komerciālus produktus, mūsu nauda balso ne tikai par produktu, bet arī par uzņēmuma praksi un morāli. Šī iemesla dēļ ir svarīgi būt izglītotam patērētājam, lai ar katru iztērēto dolāru jūs atbalstītu kaut ko, kam patiesi ticat.

Veselības ieguvumi

Vegānu diēta var būt viens no veselīgākajiem dzīves veidiem. Augu uzturā vajadzētu būt daudz svaigu augļu un dārzeņu, veseli graudi, pupas, pākšaugi, rieksti un sēklas. Tā kā vegānu diētas bieži vien ir atkarīgas no šīm veselīgajām skavām, tām ir vairāk vitamīnu, minerālu, fitoķīmisko vielu un šķiedrvielu. Veselīgā vegānu uzturā ir daudz vitamīnu B1, C un E, folskābes, magnija un dzelzs, vienlaikus ar zemu holesterīna un piesātināto tauku saturu.

Uz augu balstīta vegānu diēta var samazināt mirstības risku no šādām saslimšanām:

  • 2. tipa cukura diabēts
  • Sirds un asinsvadu slimība
  • Sirds išēmiskā slimība
  • Hipertensija
  • Insults
  • Aptaukošanās
  • Vēzis,, ieskaitot prostatas un resnās zarnas vēzi

Vegānu diētas var būt veselīgas jebkuram vecumam, ieskaitot bērnus, grūtnieces un sievietes zīdīšanas laikā, kā arī vecāka gadagājuma cilvēkus. Ir svarīgi atzīmēt, ka vegāniem ir jāpievērš īpaša uzmanība viņu diētām, lai izvairītos no specifiskiem barības vielu trūkumiem. Pareizi izplānotā vegānu diētā ir mazs deficīta risks. Lai iegūtu papildinformāciju par vegānu uzturu, apmeklējiet mūsu avotu Uzturs vegānu diētā. Brenda Deivisa un Vesanto Melīnas kļūšana par vegānu ir arī fantastisks resurss optimālas veselības nodrošināšanai, dzīvojot vegānu dzīvesveidu.

Vegānisms ir viens no cilvēces stereotipiem, kas tas ir kaut kas slikts. Lai gan tas ir atkarīgs no katra individuāli – labs vai slikts. Tāpat domas dalās par online spēlēm, vieniem tās patīk, bet citiem nē. Visiem jau neizpatiksi!