Atcelts lidojums koronavīrusa laikā – ko darīt?

Nav pārsteigums, ka korona vīruss ir radījis tik nelabvēlīgu ietekmi uz ceļojumu un tūrisma nozari kopumā. Tā rezultātā daudzi ceļotāji, atceļot un atliekot savus ceļojuma plānus, tagad saskaras ar jaunu stresa scenāriju kopumu. Atcelts lidojums – par to arī turpinājumā – ko iesākt un kā rīkoties?

Atcelts lidojums

Atcelts lidojums

Diemžēl daudzas kredītkaršu brauciena atcelšanas priekšrocības un ceļojumu apdrošināšanas kompānijas neaptver pandēmijas, tāpēc ceļotāji ir spiesti vienatnē saskarties ar šo sarežģīto situāciju. Par laimi, navigācijai šajos sarežģītajos laikos nav jābūt tik sāpīgam, izmantojot šos ekspertu padomus.

Ja nevarat nokļūt aviosabiedrībā, izmēģiniet šo

Aviokompāniju un ceļojumu pakalpojumu sniedzēju zvanu centri ir pārpludināti, un daudzi vienkārši nespēj tikt galā ar neparasti lielo sarunu skaitu. Daudzi ceļotāji, mēģinot mainīt vai atcelt braucienus pa tālruni, saskaras ar ļoti ilgu gaidīšanas laiku.

Tā kā imigrācijas politika un ceļošanas ierobežojumi strauji mainās, daudzas aviosabiedrības mudina ceļotājus piezvanīt tikai tad, ja viņi dodas 72 stundu laikā, lai atstātu tālruņa līnijas atvērtas tiem ceļotājiem, kuriem nepieciešama tūlītēja palīdzība. Ņemot vērā šos unikālos apstākļus, vislabāk ir ievērot šo pieprasījumu.

Labā ziņa ir tā, ka daudzas aviosabiedrības zina par to, kā ir iestrēguši zvanu centri, un šajā kritiskajā laikā automātiski izsniedz kompensācijas vai lidojumu kredītus par nokavētajiem vai atceltiem reisiem. Protams, šī politika atšķiras atkarībā no aviosabiedrības, tāpēc noteikti pārbaudiet pirms laika.

Ja jums joprojām ir jārunā ar aģentu un galvenais numurs pārāk ilgi jāgaida, mēģiniet atrast un izmantot elites līniju, ja tāda ir piemērota, vai arī apsveriet iespēju izmantot Skype vai Google Voice, lai piezvanītu uz kādu no aviokompānijas angliski runājošajiem ārzemju zvanu centriem.

Lai pilnībā izvairītos no tālruņa līnijām, pārbaudiet, vai aviosabiedrība vai ceļojumu aģentūra ļauj jums pašam atcelt vai mainīt rezervāciju viņu vietnē. Pievēršanās Twitter un sociālajiem medijiem, lai iegūtu vienkāršus pieprasījumus, ir arī ļoti efektīva metode, kā paveikt lietas un saglabāt tālruņa līnijas bez maksas. Daudzas aviokompānijas ir izveidojušas klientu apkalpošanas sociālo mediju komandas, kas sniedz ātru palīdzību.

Ja aviosabiedrība piedāvā tikai ceļojuma kuponu

Nav noslēpums, ka aviokompānijas šobrīd darbojas ar lieliem zaudējumiem. Cenšoties saglabāt pēc iespējas lielāku likviditāti, aviosabiedrības dodas galējībās, lai izvairītos no naudas kompensācijas, piedāvājot tikai ceļojuma kuponus vai lidojuma kredītus nākotnē.

Šī ir ne tikai maldinoša taktika, kas jau ir ieguvusi lielu sabiedrības atsaucību, bet arī dažās valstīs tā ir nelikumīga prakse, jo ar to tiek pārkāpti noteikumi.

Aviokompānija atceļot lidojumu, pasažieriem ir tiesības uz pilnu naudas atmaksu atpakaļ sākotnējā maksājuma formā, pat ja aviokompānija to noliedz vai ja biļete nav atgriezta.

Labākais padoms situācijā, kad aviosabiedrība atsak izsniegt kompensāciju (vai lūdz jums samaksāt naudu, lai saņemtu naudas atmaksu ceļojuma kupona vietā) par lidojumu, kuru tie atcēla, ir neatlaidīgs jūsu pieprasījums pēc naudas atmaksas. Ja aviokompānija atsakās veikt atmaksu, sūdzības iesniegšana DOT ir ātrs un nesāpīgs process, un gan DOT, gan aviosabiedrība parasti reaģē uz sūdzībām tikai dažās dienās.

Lielākā daļa aviosabiedrību izpildīs atmaksas pieprasījumu. Kā galējo līdzekli gadījumā, ja aviosabiedrība neievēro likumu, atsakot kompensāciju par atceltu lidojumu, apsveriet iespēju sākt oficiālu strīdu.